Sekretarijat za javni prevoz grada Beograda raspisao je javnu nabavku za medijsku kampanju kako bi se „povećalo poverenje građana i promenila slika o javnom prevozu”. Konkursnom dokumentacijom je predviđeno da se reklame emituju na televizijama O2, Prva i Pink, i u novinama Informer, Srpski Telegraf, Blic, Alo, Kurir, 24 sata i SAT.
Iako se na početku dokumentacije navodi da „korisnici javnog prevoza nisu dovoljno obavešteni o sprovedenim aktivnostima na unapređenju kvaliteta usluge”, kasnije u konkursu se ističe da je „cilj ove kampanje da se komunikacijom sa korisnicima poveća prihod od prodaje karata kako bi javni prevoz u Beogradu postao kvalitetniji i bolji, reprezentativan i prepoznatljiv.”
Kao ciljna grupa navedeni su muškarci, žene i deca od 7 do 70 godina, a kampanja će biti plasirana na televizijama, u štampanim medijima, na internetu i na samim autobuskim stajalištima.
Gradski čelnici su zabrinuti zbog toga što, prema njihovoj računici, više od dvesta hiljada zaposlenih koristi gradski prevoz, a ne plaća kartu, zbog čega grad Beograd gubi sedam milijardi dinara na godišnjem nivou.
Kao mediji u kojima će se reklamirati gradski prevoz, odabrane su televizije O2 i Prva u vlasništvu Srđana Milovanovića, bivšeg vlasnika Kopernikus korporacije i brata Zvezdana Milovanovića, poverenika SNS-a za Niš, kao i Pink Željka Mitrovića.
Od štampanih medija odabrani su tabloidi koji su više puta kršili Kodeks novinara u dnevnoj štampi.
Umesto da ovoliki novac Grad investira u sopstveno saobraćajno preduzeće, poboljša kvalitet javnog gradskog prevoza i poboljša radne uslove zaposlenih u preduzeću, novac je usmeren u marketinške aktivnosti od kojih će najviše profitirati vlasnici medija bliski vlastima.
Ime srećnog pobednika na javnoj nabavci saznaćemo 12. septembra kada će biti otvorene ponude u prostorijama Sekretarijata za javni prevoz.
L.P.